PescaSub & Apnea

VENETO FAN CLUB, Veneti, quanti siamo?

« Older   Newer »
  Share  
walter49
view post Posted on 19/9/2014, 15:11




CITAZIONE (bluesjana @ 19/9/2014, 16:01) 
CITAZIONE (frenki67 @ 19/9/2014, 15:21) 
:clapping.gif: OROOO Thomds!

come dixe el Walter.. sempre operativo!! ;) :D

Franky, te vansi una risposta anca par quello che ti gà scritto staltro giorno, ma non ho avuto tempo in questi giorni.
Comunque, qualche idea ghè xè anca se non è stata ancora resa "pubblica".
Speravo che ci potessimo trovare a breve per parlarghene de persona.
Na toea, quattro careghe e na bottiglia de rosso fa miracoli per la creatività!! :B): :lol:

grandissimo el DOTTORISSIMO !!!!! -_- -_-
 
Top
dattero del brenta
view post Posted on 19/9/2014, 15:16




Na bottiglia a testa te intendi vero? e dopo pa parar so a graspa de Pier. Ga da essare parche mi no bevo che go poche idee :rolleyes:
 
Top
view post Posted on 19/9/2014, 15:38
Avatar

Spigolaro

Group:
Member
Posts:
3,228
Location:
Santa Lucia di piave

Status:


YORK !!!!!!!
se tanto che non te sento .

que sciopeto lo go prova anca mi. l'an passa col pablo !!
el va ben per i pessi de poca mole .
mi lo go utilizza con i doppi elastici viola sara' par queo che non go sfonda i branzi quei grossi.

york hai ancora il 70 ?
 
Top
Danilo Ciolino
view post Posted on 19/9/2014, 15:40




CITAZIONE (FIOCINA @ 19/9/2014, 15:54) 
CITAZIONE (Danilo Ciolino @ 19/9/2014, 15:33) 
CITAZIONE (FIOCINA @ 19/9/2014, 15:09) 
Giorno !!!! so contento che se venui fora tutti contenti co sto sciopeto, però! bisogna darghe el nome come fa Pier :rolleyes:
Oiiiii per chi sa no steme più mandar €@$$0 che go finio l'imodium par oggi :hmm.gif: :hmm.gif: :hmm.gif: :nono.gif: :lol3.gif: :bye1.gif:

In effetti ti sono debitore per la dritta ;-) :00016020.gif: :bye1.gif: :bye1.gif:

CITAZIONE (Enrypandistelle @ 19/9/2014, 15:13) 
El sciopo de Frank mi lo ciamaria SCIATICA

cussì si to drio ciamarmee anca a mi ;-)...

Adesso mettite questo sotto ea muta :D :D
images_2

:lol: :lol: :lol: :lol:
 
Top
walter49
view post Posted on 19/9/2014, 15:45




tanto par a cronaca stà sera alle 21.30 fasemo un piccoeo DIRETTIVO mì Ennio el dotorissimo ;) ;) ;)

vè aggiorno :bye1.gif: :bye1.gif:
 
Top
Danilo Ciolino
view post Posted on 19/9/2014, 15:45




CITAZIONE (PIERBRANZINO @ 19/9/2014, 16:38) 
YORK !!!!!!!
se tanto che non te sento .

que sciopeto lo go prova anca mi. l'an passa col pablo !!
el va ben per i pessi de poca mole .
mi lo go utilizza con i doppi elastici viola sara' par queo che non go sfonda i branzi quei grossi.

york hai ancora il 70 ?

Se si i stesi vioea che go trovà ti ga rason, i go cavà tre cm l'uno, ora se tra 3,6 e 3,8... speremo ben!!
 
Top
view post Posted on 19/9/2014, 16:16
Avatar

Spigolaro

Group:
Member
Posts:
3,228
Location:
Santa Lucia di piave

Status:


SE TI PESCHI PUNTANDO GROSSO TE SERVE UN ROLLER PER TI CHE NON TE PIASE GLI OLEO .

io attualente,uso due fucili il roller di pablo che vale oro e un mio oleo che mi sono autocostruito e che non ha eguali. favoloso
 
Top
view post Posted on 19/9/2014, 16:41
Avatar

Spigolaro

Group:
Member
Posts:
2,625
Location:
Brogliano (VI)

Status:


Per aumentare le adesioni propongo de organizzare un week end di corso apnea intensivo presso la piscina di Villach.

Pier me prestito el rollerino per nà prova?
 
Web  Top
Danilo Ciolino
view post Posted on 19/9/2014, 17:27




CITAZIONE (PIERBRANZINO @ 19/9/2014, 17:16) 
SE TI PESCHI PUNTANDO GROSSO TE SERVE UN ROLLER PER TI CHE NON TE PIASE GLI OLEO .

io attualente,uso due fucili il roller di pablo che vale oro e un mio oleo che mi sono autocostruito e che non ha eguali. favoloso

Grazie per le dritte pier,effettivamente pescando con fucili corti i bestioni che postate il roller è d'obbligo...intanto mi godo questo legno poi mi attrezzerò di conseguenza, anche se credo che questo 65 sarà più che sufficiente se tieni conto che sarà difficile per me l'incontro con bestioni,partendo sempre da riva pescherò sempre su posti iperinflazionati...:-(
 
Top
view post Posted on 19/9/2014, 17:48
Avatar

Spigolaro

Group:
Member
Posts:
3,964
Location:
venezia - mestre

Status:


Ciao Pier
Qua tutto ben grassie!
Ara che ti fa spaventar Danilo cosi', puareto el ga ancora da metter el sciopo in acqua e gia el ga dei dubbi.

XE oramai assodato che el roller o anca gli oleo, rispetto a un pari misura anca doppio elastico, el ga na marcia in piu', ma su un doppio ,spesso, bisogna romperse e scatoe a trovar el giusto rapporto tra asta e elastici, sia come diametro che come % de allungamento. Aumentar el diametro degli elastici spesso porta a squilibrar in modo fortissimo el tiro rendendo el fusil molto impreciso, stessa cosa dicasi se l'asta no xe del diametro corretto rispetto alla potenza installata. Ea maggior parte de commerciali nasce, prontopesca, monoelastico, a volte con aste da 6 e i pessi i vien catturai ostesso,
Se varde i video de pesca in laguna , fatti dai fioi ciosoti, vedarè che i pesca ( o i pescava) co sciopi cortissimi monoelastico, e i bestioni i porta a casa ostesso. ea C4 ga sempre fatto monoelatici ecc ecc.
Questo per dir che anca un doppio ben settato pol esser micidiale ma bisogno trovar la giusta configurazione e quindi magari spender calcossa de piu per cambiar elastici o asta.
In ogni caso i roller de Pablo xe difficilmente superabili in potenza e precision anca dai migliori doppi ;) dopo per quanto riguarda gli oleo asso ea paroea a Pier.
:)
 
Top
Danilo Ciolino
view post Posted on 19/9/2014, 18:01




CITAZIONE (york64 @ 19/9/2014, 18:48) 
Ciao Pier
Qua tutto ben grassie!
Ara che ti fa spaventar Danilo cosi', puareto el ga ancora da metter el sciopo in acqua e gia el ga dei dubbi.

XE oramai assodato che el roller o anca gli oleo, rispetto a un pari misura anca doppio elastico, el ga na marcia in piu', ma su un doppio ,spesso, bisogna romperse e scatoe a trovar el giusto rapporto tra asta e elastici, sia come diametro che come % de allungamento. Aumentar el diametro degli elastici spesso porta a squilibrar in modo fortissimo el tiro rendendo el fusil molto impreciso, stessa cosa dicasi se l'asta no xe del diametro corretto rispetto alla potenza installata. Ea maggior parte de commerciali nasce, prontopesca, monoelastico, a volte con aste da 6 e i pessi i vien catturai ostesso,
Se varde i video de pesca in laguna , fatti dai fioi ciosoti, vedarè che i pesca ( o i pescava) co sciopi cortissimi monoelastico, e i bestioni i porta a casa ostesso. ea C4 ga sempre fatto monoelatici ecc ecc.
Questo per dir che anca un doppio ben settato pol esser micidiale ma bisogno trovar la giusta configurazione e quindi magari spender calcossa de piu per cambiar elastici o asta.
In ogni caso i roller de Pablo xe difficilmente superabili in potenza e precision anca dai migliori doppi ;) dopo per quanto riguarda gli oleo asso ea paroea a Pier.
:)

Nessun dubbio York :-), per ora il fucile monta una 6,5 e lo provo con questo assetto, in ogni caso contavo già di prendere una sigal da 6.25 tenendo il doppio da 14,5 sempre col viola reactive (o il brown)... dopo la prima uscita vi saprò dire...

Edited by Danilo Ciolino - 19/9/2014, 19:23
 
Top
view post Posted on 19/9/2014, 20:01
Avatar

Spigolaro

Group:
Member
Posts:
3,964
Location:
venezia - mestre

Status:


CITAZIONE (cristian.vi @ 19/9/2014, 12:11) 
Ciao a tutti , sul forum scrivo poco ma ghe son anka mi , colgo l' occasione anch'io per fare i complimenti a york , perche' ho la fortuna di avere un suo capolavoro , nelle mail che ci scambiavamo il fucile per me era il violino , perche' la maestria di Claudio e quella di un maestro liutaio , e non le lecare el culo le' la verita'. Grasie Caludio . :bye1.gif:

OOOhhhh Bea Cristian
Gera ora che ti scrivessi calcossa!
;)

CITAZIONE (Danilo Ciolino @ 19/9/2014, 15:03) 
CITAZIONE (cristian.vi @ 19/9/2014, 14:53) 
Per Walter49 ( non so bon fare le citazion e ora scrivo cosi ) ghe provo a essere pi presente . per la iscrision l ASD la go sa fata ancora un meseto fa , anka par la majeta . Speto solo che me disi cosa fare e quando .

Ciao Cristian, per fare la citazione clicca sul pulsante "quota"in alto a destra del messaggio a cui vuoi rispondere. Facendo così ti si copia in automatico quel messaggio nella tua risposta. Poi aggiungi quello che vuoi scrivere, in basso, dopo l'ultima scritta <<quota>>. Se vuoi poi vuoi rispondere a più messaggi clicca in basso sul tasto "multiquote" di ogni messaggio cui vuoi rispondere

Posti qualche foto del tuo arba made in York? Così. giusto per far godere gli occhi :-)

:bye1.gif:

Danilo!
Ye metto mi qualche foto del sciopeto de Cristian
El suo xe un 58 monoelastico in mogano , koto e tek con impugnatura in ciliegio






:bye1.gif:
 
Top
Danilo Ciolino
view post Posted on 19/9/2014, 20:12




CITAZIONE (york64 @ 19/9/2014, 21:01) 
CITAZIONE (cristian.vi @ 19/9/2014, 12:11) 
Ciao a tutti , sul forum scrivo poco ma ghe son anka mi , colgo l' occasione anch'io per fare i complimenti a york , perche' ho la fortuna di avere un suo capolavoro , nelle mail che ci scambiavamo il fucile per me era il violino , perche' la maestria di Claudio e quella di un maestro liutaio , e non le lecare el culo le' la verita'. Grasie Caludio . :bye1.gif:

OOOhhhh Bea Cristian
Gera ora che ti scrivessi calcossa!
;)

CITAZIONE (Danilo Ciolino @ 19/9/2014, 15:03) 
CITAZIONE (cristian.vi @ 19/9/2014, 14:53) 
Per Walter49 ( non so bon fare le citazion e ora scrivo cosi ) ghe provo a essere pi presente . per la iscrision l ASD la go sa fata ancora un meseto fa , anka par la majeta . Speto solo che me disi cosa fare e quando .

Ciao Cristian, per fare la citazione clicca sul pulsante "quota"in alto a destra del messaggio a cui vuoi rispondere. Facendo così ti si copia in automatico quel messaggio nella tua risposta. Poi aggiungi quello che vuoi scrivere, in basso, dopo l'ultima scritta <<quota>>. Se vuoi poi vuoi rispondere a più messaggi clicca in basso sul tasto "multiquote" di ogni messaggio cui vuoi rispondere

Posti qualche foto del tuo arba made in York? Così. giusto per far godere gli occhi :-)

:bye1.gif:

Danilo!
Ye metto mi qualche foto del sciopeto de Cristian
El suo xe un 58 monoelastico in mogano , koto e tek con impugnatura in ciliegio

(IMG:http://i58.tinypic.com/29l1qo5.jpg)
(IMG:http://i62.tinypic.com/2ch3w53.jpg)
(IMG:http://i58.tinypic.com/149rpn5.jpg)
(IMG:http://i58.tinypic.com/5bhuf.jpg)

:bye1.gif:

Bellissimo!!
:yikes.gif: :yikes.gif: :yikes.gif: :yikes.gif: :yikes.gif: :clapping.gif: :clapping.gif: :clapping.gif: :clapping.gif: :clapping.gif:
 
Top
view post Posted on 19/9/2014, 21:22
Avatar

Spigolaro

Group:
Member
Posts:
3,040
Location:
Veneto

Status:


CITAZIONE (walter49 @ 19/9/2014, 16:45)
tanto par a cronaca stà sera alle 21.30 fasemo un piccoeo DIRETTIVO mì Ennio el dotorissimo ;) ;) ;)

vè aggiorno :bye1.gif: :bye1.gif:

;) bravi fioi ve invidio ma dopo a piscina e a setimana de lavoro sò a tochiii :wacko:

CITAZIONE (Enrypandistelle @ 19/9/2014, 17:41)
Per aumentare le adesioni propongo de organizzare un week end di corso apnea intensivo presso la piscina di Villach.

Pier me prestito el rollerino per nà prova?

:lol: me par de capir che ti xe in aretrà de bruto :hmm.gif:

CITAZIONE (york64 @ 19/9/2014, 18:48)
Ciao Pier
Qua tutto ben grassie!
Ara che ti fa spaventar Danilo cosi', puareto el ga ancora da metter el sciopo in acqua e gia el ga dei dubbi.

XE oramai assodato che el roller o anca gli oleo, rispetto a un pari misura anca doppio elastico, el ga na marcia in piu', ma su un doppio ,spesso, bisogna romperse e scatoe a trovar el giusto rapporto tra asta e elastici, sia come diametro che come % de allungamento. Aumentar el diametro degli elastici spesso porta a squilibrar in modo fortissimo el tiro rendendo el fusil molto impreciso, stessa cosa dicasi se l'asta no xe del diametro corretto rispetto alla potenza installata. Ea maggior parte de commerciali nasce, prontopesca, monoelastico, a volte con aste da 6 e i pessi i vien catturai ostesso,
Se varde i video de pesca in laguna , fatti dai fioi ciosoti, vedarè che i pesca ( o i pescava) co sciopi cortissimi monoelastico, e i bestioni i porta a casa ostesso. ea C4 ga sempre fatto monoelatici ecc ecc.
Questo per dir che anca un doppio ben settato pol esser micidiale ma bisogno trovar la giusta configurazione e quindi magari spender calcossa de piu per cambiar elastici o asta.
In ogni caso i roller de Pablo xe difficilmente superabili in potenza e precision anca dai migliori doppi ;) dopo per quanto riguarda gli oleo asso ea paroea a Pier.
:)

:wub: maestro che profesionaità :notworthy.gif: . Ne i me vari esperimenti me gero accorto che se più "semplice" partir dal mono e trovar el giusto compromesso con asta-sciopo.
Pier Pier quel giorno mi te gavevo consiglià el 50ino mogano doppio 16 e vista l'occasion che Pablo te regalava ti te gavaressi cavà grosse sodisfasion ma ti gà scelto el 65 doppio 14,5 ma tagià al coef minimo e non bastava per certe stazze, e soprattutto quel che vale per me con il mio problema al collo :cry: non vale par nisun altro difatti mi gò do oleo e do arba e uso el fusil in base a me condision fisica del momento e non dell'acqua che trovo. Me adatto, cambio, rebalto queo che fasevo da tanto tempo, insomma ghe provo per pescar o stesso :P :bye1.gif:

CITAZIONE (bluesjana @ 19/9/2014, 16:01) 
CITAZIONE (frenki67 @ 19/9/2014, 15:21) 
:clapping.gif: OROOO Thomds!

come dixe el Walter.. sempre operativo!! ;) :D

Franky, te vansi una risposta anca par quello che ti gà scritto staltro giorno, ma non ho avuto tempo in questi giorni.
Comunque, qualche idea ghè xè anca se non è stata ancora resa "pubblica".
Speravo che ci potessimo trovare a breve per parlarghene de persona.
Na toea, quattro careghe e na bottiglia de rosso fa miracoli per la creatività!! :B): :lol:

:) si Thomas tranquio sò che ghe xe bee idee e ti gà rason trovemose fra tutti i soci del momento o chi riesse a venir anca a prox setimana fora che mercore par mi, e femo a tavoea rotonda del rosso :lol: :woot: :bye1.gif:
 
Top
view post Posted on 19/9/2014, 21:40
Avatar

Spigolaro

Group:
Member
Posts:
1,572
Location:
Vicenza

Status:


Se xe possibie a settimana prossima a pizzata se poe far de xobia?
venare prossimo son impegna con a fameja...

e se xe beo sabo faria albissima.... è :D :P ;)
 
Top
43332 replies since 20/9/2006, 12:30   811522 views
  Share