PescaSub & Apnea

VENETO FAN CLUB, Veneti, quanti siamo?

« Older   Newer »
  Share  
dattero del brenta
view post Posted on 1/8/2014, 20:13




Walter ga rason el york el se un pesse prete.E seto dirme parche i o ciama cussi?
 
Top
view post Posted on 1/8/2014, 20:25
Avatar

Saragaro

Group:
Member
Posts:
726
Location:
Noale (VE)

Status:


CITAZIONE (walter49 @ 1/8/2014, 09:04) 
WP_20140731_006
[url=http://postimage.org/index.php?lang=italian]image

SICCOME COSIMO ME GA' DA' DEL VECIO

VEDEMO SE A 54 ANNI EL SARA CUSI !!!!!

p.s. Claudio varda che gero drio andar so :bye1.gif: :bye1.gif:

Walter io onestamente spero a 54 anni di riuscire a pescare a 25 m come faccio adesso, per il resto la ceretta come le fighette non mi interessa :lol: :lol: :lol: :lol:

I gusti son gusti.....c'è chi si diverte a tirar su pesi in palestra, come te, e c'è chi, come me, preferisce tirar su pescioni sul gommone :fisch.gif: :fisch.gif: :fisch.gif: :fisch.gif: :lol: :lol: :lol: :P :P :P :doh.gif: :doh.gif: :doh.gif: FATTI NON PUGNETTE!!!!

Poi ognuno mette le foto che ha....se non hai foto di pesci seri da mettere, ci accontentiamo dei tuoi selfie.....però la foto di carnevale dove sei vestito da Rambo forse era meglio postarla a febbraio :lol: :lol: :lol: :lol:

:hmm.gif: :hmm.gif: :hmm.gif: :hmm.gif: però pensandoci bene :hmm.gif: :hmm.gif: :hmm.gif: :hmm.gif: tutti quei muscoli :hmm.gif: :hmm.gif: :hmm.gif: :hmm.gif:
Mi è venuta un'idea!!!
Siccome io ho avuto un po' di difficoltà a tener su le due lecce contemporaneamente per la foto, potremmo fare così:
la prossima volta ti porto a pesca con me, così io prendo i pescioni e poi tu, con il fisico bestiale, mi tieni su le lecce per le foto :D :D :D

Walterone ovviamente scherzo, però in fondo sei tu che stuzzichi.....

Ciao vecio mio.

P.S.
A parte gli scherzi complimenti per il fisico; come detto io preferisco allenare l'apnea in piscina piuttosto che i muscoli in palestra, tanto gli arbaletes li carico lo stesso :bye1.gif: :bye1.gif: :bye1.gif: :bye1.gif: :bye1.gif:
 
Top
view post Posted on 1/8/2014, 22:47
Avatar

Spigolaro

Group:
Member
Posts:
3,964
Location:
venezia - mestre

Status:


ragassi
asseme spezzar una lancia a favore de entrambi
allora
chi cura el fisico in palestra e ipertrofizza i muscoi ga , fisiologicamente, un maggior consumo de O2 e quindi in teoria tempi de apnea ridotti rispettto a chi, a parita de capacita polmonare e frequenza cardiaca, de muscoi ghe ne ga meno, ora, se consideremo le origini sportive de ognuno de noialtri, podemo notar che chi NON vien dall apnea pura come Walter (rugbista a livello nazionale e oltre) mi stesso,( discreto campioncino de body bulilding categoria medi) o il nostro MuscleDoc, ( anca iu con trascorsi agonistici nel body building) dove la forza e la massa muscolare gera un obiettivo primario da raggiunger e dove ancora tuttoggi conserva buone masse muscolari, va a pesca con tempi dignitosi de apnea,e de questo dovemo ritenerci piu che soddisfatti, savendo che ne saria difficie far i Pellizzari dea laguna
Altri invesse , che allena costantemente L apnea come Cosimo ( che evidentemente ga anche un predisposizione fisiologica per esaltar tale attivita) e che ga capacita tecniche raffinate de pesca xe chiaro che i ga na marcia ( e anca do) in piu,
l importante xe divertirse e condivider con dee sane tolte per el cueo, ovviamente in bona fede, in sto modo se rallegra e cementa e amicissie.
Cmq xe da dar a Cosimo quel che xe de Cosimo...... chapeau ;)
ma anca walter cio che xe de walter...... a richapeau.
Entrambi forti interpreti della pesca in apnea Veneta.
alla fine cmq ga sempre ragion chi a pesca ghe va e no come de mi che de pesca scrive e basta.
:cry:
Notteeee
 
Top
FIOCINA
view post Posted on 1/8/2014, 23:02




Perché i braxini se pesca in apnea !!! :hmm.gif: co sta C○2 che c@$$0 xea mi ghe n'ho ciapa' anca co maschera e boccaglio :risata.gif:
Bravi tutti fora che mi dea serie butime via che mi me rancuro :angry: :wub: :bye1.gif:
 
Top
view post Posted on 1/8/2014, 23:26
Avatar

Spigolaro

Group:
Member
Posts:
2,625
Location:
Brogliano (VI)

Status:


Ma dovemo far a gara chi xe pi bravo o chi ciapa pi pesce o quei pi grande o semo qua par divertirse?
<_<
A volte go apnee de 40 secondi e non vedo un casso ma andar coa testa sotoacqua e lontan da sta vita de merda xe xa un premio
 
Web  Top
view post Posted on 2/8/2014, 00:41
Avatar

Spigolaro

Group:
Member
Posts:
1,100
Location:
Padova/Vicenza

Status:


CITAZIONE (Enrypandistelle @ 2/8/2014, 00:26) 
Ma dovemo far a gara chi xe pi bravo o chi ciapa pi pesce o quei pi grande o semo qua par divertirse?
<_<
A volte go apnee de 40 secondi e non vedo un casso ma andar coa testa sotoacqua e lontan da sta vita de merda xe xa un premio

:clapping.gif: :clapping.gif: :clapping.gif: :clapping.gif: :clapping.gif:
 
Top
view post Posted on 2/8/2014, 08:43
Avatar

Spigolaro

Group:
Member
Posts:
3,964
Location:
venezia - mestre

Status:


CITAZIONE (Enrypandistelle @ 2/8/2014, 00:26) 
Ma dovemo far a gara chi xe pi bravo o chi ciapa pi pesce o quei pi grande o semo qua par divertirse?
<_<
A volte go apnee de 40 secondi e non vedo un casso ma andar coa testa sotoacqua e lontan da sta vita de merda xe xa un premio

Paroe sante Enry
ad esempio
mi oggi go da spetar me amigo tecnico de elettrodomestici perche me xe partio calcossa dea lavatrice e inoltre, come se no bastasse me se ga blocca anca el Folletto, :(
adesso el problema del Folletto xe doppio:
1) xe schei da spender x sistemarlo
2) romperme i cojo..i per trovar na alternativa che no sia ea scoa perche altrimenti mia muger taca a farme segaura del scroto
:wacko:
sempre sperando che me amigo dei elettrodomestici no me daga notissie infauste dea lavatrice.
:doh.gif:
 
Top
FIOCINA
view post Posted on 2/8/2014, 16:21




CITAZIONE (york64 @ 2/8/2014, 09:43) 
CITAZIONE (Enrypandistelle @ 2/8/2014, 00:26) 
Ma dovemo far a gara chi xe pi bravo o chi ciapa pi pesce o quei pi grande o semo qua par divertirse?
<_<
A volte go apnee de 40 secondi e non vedo un casso ma andar coa testa sotoacqua e lontan da sta vita de merda xe xa un premio

Paroe sante Enry
ad esempio
mi oggi go da spetar me amigo tecnico de elettrodomestici perche me xe partio calcossa dea lavatrice e inoltre, come se no bastasse me se ga blocca anca el Folletto, :(
adesso el problema del Folletto xe doppio:
1) xe schei da spender x sistemarlo
2) romperme i cojo..i per trovar na alternativa che no sia ea scoa perche altrimenti mia muger taca a farme segaura del scroto
:wacko:
sempre sperando che me amigo dei elettrodomestici no me daga notissie infauste dea lavatrice.
:doh.gif:

CLAUDIO Per el folletto xe probabie che ti ga da cambiar el cavo co ea spina queo verde eo go avuo anca mi sto problema in pratica xe ea pipetta che se innesta sul manego che dopo tot anni ea se usura e no te fa più contatto se ti va a RAEM a mestre i te fa ea prova co un cavo novo e se el va ti tea cavi co pochi euri :bye1.
 
Top
muscledoc
view post Posted on 2/8/2014, 16:37




Ritornando al discorso della deriva sportiva espressa compiutamente da Claudio-York mi so alto un metro e mezo e go 110 de torace ..me tocca piombarme co 12 kii per sperar de essar neutro,,,,pesco sui 10 metri (timpano permettendo) e el soeo fatto de poder essar una volta ogni tanto in acqua visto el lavoro, ea famegia e l'attività de me mujer....me rende feice e sereno. :alienff:

P.S provae e pinne leaderfin total carbon media durezza 2 ore fa. Giudizio superbe.....el problema per chi che vien dal tecnopolimero come mi (ma ga provà gia varie volte pale carbon line) xe che bisogna resettar el processo mentale che associa el tempo de apnea alla spinta/distanza: fora dea lunata del Lido go fatto na 15sena de volte ea diiscesa all'ancora dea barca e quando che saivo in diagonale me trovavo tanti metri piu in la de quel che credevo sia in favor che contro corrente,,,,giudizio ottimo quindi. Ma ea sorpresa piu grossa xe vignia co ea maschera leaderfin che gavevo ordinà visto i pochi schei che ea costa.......mi go difficoltà nel reperir maschere che no me infiltra...e pesco de soito co ea me amata cressi lince che xe quea che me infiltra de manco....sta leaderfin no xe entrada na giossa, silicon morbidissimo e ottimo campo visivo....promossa anca questa.

York: dimme na mattina che te vegno a tor a san giulian e demo a tociar e mute :fisch.gif:
 
Top
view post Posted on 2/8/2014, 17:49
Avatar

Spigolaro

Group:
Member
Posts:
3,964
Location:
venezia - mestre

Status:


Grassie Ale
in sti giorni in paestra gavemo el giro dee ferie e mi rientro iuni
appena so ii turni esatti teo digo ;)
Denghiuuuuu

Diegoooo, co ti me ga teefona gero in doccia!!
el folletto adesso xe ok
gera proprio el cavo che so riuscio a sistemar, nol xe el cavo original perche queo meo gaveva rosega el cunicio cosi go tolto na diesena de metri e go fatto na sonta ma a son de usarlo ea se gaveva moea e no me gero accorto perche ea gavevo avvolta anca col termorestringente. adesso queo se ok ma e lavatrice xe da buttar :woot: :woot: :(
e so scheiiiii :angry:
 
Top
FIOCINA
view post Posted on 2/8/2014, 18:01




CITAZIONE (york64 @ 2/8/2014, 18:49) 
Grassie Ale
in sti giorni in paestra gavemo el giro dee ferie e mi rientro iuni
appena so ii turni esatti teo digo ;)
Denghiuuuuu

Diegoooo, co ti me ga teefona gero in doccia!!
el folletto adesso xe ok
gera proprio el cavo che so riuscio a sistemar, nol xe el cavo original perche queo meo gaveva rosega el cunicio cosi go tolto na diesena de metri e go fatto na sonta ma a son de usarlo ea se gaveva moea e no me gero accorto perche ea gavevo avvolta anca col termorestringente. adesso queo se ok ma e lavatrice xe da buttar :woot: :woot: :(
e so scheiiiii :angry:

Mk tanto par cambiar me go blocca co ea schiena :sick:
:rotflmao.gif: :rotflmao.gif: :rotflmao.gif: almanco una ti ea ga risolta
 
Top
muscledoc
view post Posted on 2/8/2014, 18:27




Oggi ghe gera un acqua che no ti vedevi a 30 sentimetri .....pantanal :D
 
Top
view post Posted on 2/8/2014, 20:45
Avatar

Spigolaro

Group:
Member
Posts:
3,040
Location:
Veneto

Status:


:) ghe sbocio Claudio sto' cunicio nano se un vero affar...ma par queo che vende... :D

Bravi Claudio e Enry paroe sante!
Voemose ben ma ciapemose pal da drio da boni veneti e come i moschettieri tutti par l' asd :P
 
Top
view post Posted on 2/8/2014, 21:31
Avatar

Spigolaro

Group:
Member
Posts:
3,964
Location:
venezia - mestre

Status:


esatto Frenky

Ale purtroppo ghe xe dee giornae dove, per trovar acqua discreta ti devi girar parecchio :wacko:
 
Top
SKUAMA
view post Posted on 3/8/2014, 10:16




buon giorno forum , bel video cosimo cavolo era pieno di lecconi una bella flotta sembrava!!
io fatica trovo i soliti brazinelli.
walter grandioso ghesbooooo che fisico!!!! pero' e gambe me sembra finette confronto el busto.....(ma se vero el discorso dea ceretta????) :risata.gif:
 
Top
43332 replies since 20/9/2006, 12:30   811293 views
  Share